| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Vera Verandaens fĂžrste gjest

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 3154 Bosted: Ăstlandet
|
Skrevet: 2007-02-17 23:47 Tittel: Normandie |
|
|
Noen som har vÊrt i Normandie? Jeg har vunnet en tur fra porstordrfirmaet Nytt og Nyttig i dag. Det er en uke og med mange turer med gaid. Turene mÄ vi betale og ogsÄ billett til min bedre halvdel, men det blir likevel en rimlig tur.
Har ikke bestemt om vi skal benytte oss av det ennÄ. MÄ sjekke pÄ jobben om jeg kan fÄ fri ogsÄ. _________________ Carpe
diem.______________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: KlĂŠbu
|
Skrevet: 2007-02-18 04:03 Tittel: |
|
|
Har aldri vĂŠrt der, men gratulerer med gevinsten!  _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ă
lesund
|
Skrevet: 2007-02-18 09:06 Tittel: |
|
|
Var der en gang for... Äh... det mÄ vÊre 22 Är siden nÄ! Hvor er rullatoren min?
Der er utrolig mye Ä se, og jeg fikk ikke med meg halvparten av det jeg ville, men sÄnn er det ofte nÄr man er pÄ tur. Det verste var at ingen hadde lyst til Ä snakke engelsk, sÄ jeg fikk trimmet fransken min ettertrykkelig.
HÄper du fÄr til Ä reise! _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lisbeth Verandamesterkokk

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1296 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-02-18 17:01 Tittel: |
|
|
Gratulerer, Vera. Har aldri vÊrt i Normandie, men det er sikkert fint der etter hva jeg har hÞrt. HÄper du fÄr en fin tur hvis det klaffer . _________________ Lisbeth. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Reidun Kjenning

Ble Medlem: 05 Feb 2007 Innlegg: 58 Bosted: TĂžnsberg
|
Skrevet: 2007-02-19 19:01 Tittel: |
|
|
Vera skrev | Sitat: | Noen som har vÊrt i Normandie? Jeg har vunnet en tur fra porstordrfirmaet Nytt og Nyttig i dag. Det er en uke og med mange turer med gaid. Turene mÄ vi betale og ogsÄ billett til min bedre halvdel, men det blir likevel en rimlig tur.
Har ikke bestemt om vi skal benytte oss av det ennÄ. MÄ sjekke pÄ jobben om jeg kan fÄ fri ogsÄ. |
Gratulere med tur Vera. HÄper jobben sier JA _________________ Ÿeidun |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: 2007-02-19 22:00 Tittel: |
|
|
| Reidun skrev: | Vera skrev | Sitat: | Noen som har vÊrt i Normandie? Jeg har vunnet en tur fra porstordrfirmaet Nytt og Nyttig i dag. Det er en uke og med mange turer med gaid. Turene mÄ vi betale og ogsÄ billett til min bedre halvdel, men det blir likevel en rimlig tur.
Har ikke bestemt om vi skal benytte oss av det ennÄ. MÄ sjekke pÄ jobben om jeg kan fÄ fri ogsÄ. |
Gratulere med tur Vera. HÄper jobben sier JA |
Takk! Har ikke helt bestemt oss heller. _________________ Carpe
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: 2007-03-12 22:31 Tittel: |
|
|
NÄ har jeg sendt avgÄrde bestilling pÄ tur. Vi kan bare dra 13. april, sÄ nÄ spÞrs det om det er plass. Venter spent. _________________ Carpe
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-03-12 22:33 Tittel: |
|
|
Det er en fin dag Ä dra pÄ. Den dagen skal jeg spise kake og Êre min kjÊre, mens jeg tenker pÄ at dere drar pÄ tur. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: 2007-03-12 22:37 Tittel: |
|
|
Feirer du noe den dagen?  _________________ Carpe
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-03-12 22:47 Tittel: |
|
|
Ja, Gubbens bursdag. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: 2007-03-13 00:06 Tittel: |
|
|
Venter litt med Ă„ heise flagget. _________________ Carpe
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: 2007-03-13 10:00 Tittel: |
|
|
Da hÄper jeg det bli tur pÄ deg, Vera
Jeg reiser ogsÄ pÄ tur den dagen. Tar med syforeninga til sommerhuset pÄ FrÞya. Det var en kjempesuksess i fjor, og enda bedre blir det nok i Är! _________________ Lisbeth. |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: 2007-04-10 23:47 Tittel: |
|
|
Ble ingen Normanduetur. Jeg mÄtte ringe i dag, for vi har ennÄ ikke hÞrt noe. Vet ikke om det er posten eller dem dom roter, men turen var kanselert og vi skulle selvfÞlgelig ha fÄtt beskjed for lenge siden. Det var ikke nok som hadde meldt seg pÄ den datoen. Kanskje de var redde for fredag den 13. Ja, ja. Blir kanskje tur en annen gang.
Jeg tar likevel ferie den uken, sÄ fÄr vi se om vi ikke kan finne pÄ litt sprell.  _________________ Carpe
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-04-11 08:28 Tittel: |
|
|
Uff da!
Fredag den 13. er en flott dag! Jeg har mange gode minner fra ting som har skjÊrt seg skikkelig akkurat den datoen. Det beste var da automatgearkassen gikk pÄ den store, brÄkete Chevroleten til Gubben. Endelig fikk jeg ham til Ä kjÞpe en snerten, stillegÄende stasjonsvogn! _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: 2007-04-11 08:31 Tittel: |
|
|
Det var synd, Vera.
Jeg reiser med en noe amputert syforening pÄ FrÞya den dagen, sÄ hvis du hadde bodd nÊrmere skulle du jammen blitt invitert med dit.
HÄper du finner pÄ noe annet fint i ferien din da. _________________ Lisbeth. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: KlĂŠbu
|
Skrevet: 2007-04-11 11:38 Tittel: |
|
|
Uffda. Det var synd. HÄper du finner pÄ noe som er enda bedre!  _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1764
|
Skrevet: 2007-04-11 12:19 Tittel: |
|
|
Det var synd med den turen Vera !
ForhÄpentligvis kan dere ta en annen tur seinere ! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-04-11 21:28 Tittel: |
|
|
Vi har en bobil som kan parkeres utenfor huset vÄrt... *hinter hardt* _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|