| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Lisbeth Verandamesterkokk

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1296 Bosted: Trondheim
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ã…lesund
|
Skrevet: 2007-02-27 21:40 Tittel: |
|
|
Enda en grunn til å passe på å holde passene oppdaterte. Egentlig på tide, spør du meg. Jeg har alltid lurt på hvorfor vi ikke har blitt ID-sjekket på innenrikse ruter. _________________ Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2007-02-27 21:48 Tittel: |
|
|
Så lenge de aksepterer førerkort osv. så er det ikke noe problem for meg. Det hender vel aldri at jeg står på en flyplass uten ID på meg.
Jeg er mere stressa over å følge med på alle mulige andre rare endringer. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2007-02-27 21:53 Tittel: |
|
|
Jeg har reist på fly med tollekniv i håndbagasjen! Hadde vært på tur i skogen noen dager før, og hadde glemt å ta den ut av sekken.
Men dette var før "nine eleven", og det var ingen som sjekka noe som helst. Jeg oppdaga det ikke før etterpå. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: Sør-Trøndelag
|
Skrevet: 2007-02-27 23:40 Tittel: |
|
|
Har vært og sendt dattera alene med fly på vinterferie til besteforeldre, og selv om det er 12årsgrense på det, og jenta er 10 år, sendte vi med passet, som er den eneste legitimasjonen hun har! Snåle regler for det meste, ble nesten lattermild på flyplassen, hadde på meg ei bukse med masse knapper og glidelåser på, gjett om det ble pipekonsert og ekstra undersøkelse!  _________________ Lalla
Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|