Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
Av |
Innlegg |
Vera Verandaens første gjest
Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 3154 Bosted: Østlandet
|
Skrevet: 2006-12-01 02:42 Tittel: Kaffe |
|
|
Kommer med en kanne kaffe og noen vafler. Litt stille her, men det kommer vel flere etterhvert. |
|
Til Toppen |
|
|
Vivan Verandasjef
Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2006-12-01 02:56 Tittel: Re: Kaffe |
|
|
Vera skrev: | Kommer med en kanne kaffe og noen vafler. Litt stille her, men det kommer vel flere etterhvert. | Ganske stille foreløpig, ja. Det kan komme av at ingen vet hvor vi er.
Kaffe og vafler er flott, ja. Takk! _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
Til Toppen |
|
|
Lise H Entusiast
Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1764
|
Skrevet: 2006-12-01 11:55 Tittel: |
|
|
Jeg har litt pepperkaker og skal sette på litt mer kaffe nå.
Foreløpig for jeg vel spise og drikke alene. Egentlig burde jeg vel gjøre litt av dette , men det er artigere å være her! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
Til Toppen |
|
|
Vivan Verandasjef
Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2006-12-01 13:11 Tittel: |
|
|
Fint at dere besørger god tilgang på kaffe og noe å bite i, damer.
Her på matbordet er det etterhvert meningen at vi skal snakke litt om mat og drikke. Altså mer eller mindre "fagprat" om det. Matoppskrifter passer for eksempel godt her, eller andre tips og spørsmål som har med mat å gjøre.
Men så langt har vi kaffe iallefall. Det er jeg glad for. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________
Sist endret av Vivan den 2006-12-01 13:21, endret 2 ganger |
|
Til Toppen |
|
|
Lise H Entusiast
Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1764
|
Skrevet: 2006-12-01 13:18 Tittel: |
|
|
Det blir jo kjempebra!!
Elsker å lage mat og å prøve ut nye oppskrifter. Jeg skal nok bidra med mitt etterhvert . _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
Til Toppen |
|
|
Lisbeth Verandamesterkokk
Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1296 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2006-12-05 21:26 Tittel: |
|
|
Sitter på verandaen med kaffe full av brunt sukker og dagens bakst: brune pinner. Min hjelper på kjøkkenet i dag var Niklas 3 1/2. Han er veldig interessert i all matlaging. Sitter til og med å følger med når kaker og mat stekes ferdig i ovnen .
Godt kokkeemne han der. _________________ Lisbeth. |
|
Til Toppen |
|
|
|