En veranda som kan brukes hele året


Ferie for slunkne lommebøker..

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Vivans Veranda -> Reiseprat
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Lise H
Entusiast


Ble Medlem: 01 Des 2006
Innlegg: 1764

InnleggSkrevet: 2007-04-03 10:32    Tittel: Ferie for slunkne lommebøker.. Svar med Sitat

..og den som vil ta i et tak knegg :

http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=170843
_________________
Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min

___
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Lalla
Uerstattelig


Ble Medlem: 08 Des 2006
Innlegg: 752
Bosted: Sør-Trøndelag

InnleggSkrevet: 2007-04-03 11:01    Tittel: Svar med Sitat

Tror aldri jeg har vært nok eventyrlysten til slikt! fortvilet

Tenkte en gang alvorlig på å dra på utveksling, men da å jobbe på en enkelt gård mot passe lønn og få muligheten til å se litt av landet innimellom. Men så fikk man da studieplass og kjæresteri og forskjellig som "kom i veien" flau

Uansett er det nå stas å se ting nå også, og gjøre det som ferie i stedet for å måtte jobbe oss gjennom landene! jepp
_________________
Lalla

Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Droopy
Ugressluker
Ugressluker


Ble Medlem: 06 Jan 2007
Innlegg: 4378
Bosted: Ålesund

InnleggSkrevet: 2007-04-03 16:14    Tittel: Svar med Sitat

Det der skal jeg sende jentene mine avsted på når de blir gamle nok. jepp Nyttige erfaringer for dem, og de får lære hvordan folk i andre land har det.
_________________
Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vivan
Verandasjef


Ble Medlem: 30 Nov 2006
Innlegg: 4307
Bosted: Klæbu

InnleggSkrevet: 2007-04-03 16:28    Tittel: Svar med Sitat

Det der er jo en kjempegod idé, og flott hvis det finnes et system for det. hyper

Jeg er redd jeg selv har blitt litt for lat til å jobbe meg rundt i ferier. I ferien vil jeg liksom slappe av. knegg (Jeg løper jo ikke rundt for å få meg feriejobb lenger, slik jeg gjorde før.) Men som ungdom kunne jeg gjort det i ferien.

Nå som voksen har vi av og til tenkt på å leie ut huset og bare reise rundt et år eller to... da kunne kanskje slike jobber vært en god løsning? *drømme*
_________________
- Vivan - ________________________________________________________________________
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
monamor
Kjenning


Ble Medlem: 14 Mar 2007
Innlegg: 83
Bosted: Trondheim

InnleggSkrevet: 2007-04-03 19:25    Tittel: Reiseprat Svar med Sitat

Droopy skrev:
Det der skal jeg sende jentene mine avsted på når de blir gamle nok. jepp Nyttige erfaringer for dem, og de får lære hvordan folk i andre land har det.


fnis
tro nok det blir ungene mine som eventuelt vil bli sendt ut på en slik tur ja... er litt for gammel for slikt...er litt glad i luksus... fnis
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Lise H
Entusiast


Ble Medlem: 01 Des 2006
Innlegg: 1764

InnleggSkrevet: 2007-04-03 20:17    Tittel: Re: Reiseprat Svar med Sitat

monamor skrev:
Droopy skrev:
Det der skal jeg sende jentene mine avsted på når de blir gamle nok. jepp Nyttige erfaringer for dem, og de får lære hvordan folk i andre land har det.


fnis
tro nok det blir ungene mine som eventuelt vil bli sendt ut på en slik tur ja... er litt for gammel for slikt...er litt glad i luksus... fnis


Luksusferie er nok mer å foretrekke ja knegg !
_________________
Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min

___
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Droopy
Ugressluker
Ugressluker


Ble Medlem: 06 Jan 2007
Innlegg: 4378
Bosted: Ålesund

InnleggSkrevet: 2007-04-03 21:27    Tittel: Svar med Sitat

Jeg er enig med dere to over. Alderen tynger, man blir stiv i kroppen av å ligge i dårlige senger, og dersom man skal plukke druer et sted, vil man helst gjøre det kun for å spise litt selv.

Dessuten har vi voksne ofte vært ute og sprellet litt i vår ungdom. Jeg unner barna den erfaringen de får av et sånt opplegg som avisen skriver om.

Vivan: Du får ikke lov til å dra fra oss et år eller to, det blir for lenge! Max en måned eller to...
_________________
Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Vivans Veranda -> Reiseprat Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


phpBB.no - Norsk phpBB support
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group