| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: Sør-Trøndelag
|
Skrevet: 2007-04-26 12:04 Tittel: Tunika ferdig! |
|
|
Har nevnt en gang eller to at jeg har holdt på med strikking av tunika til tøtta mi, Vivan har laget oppskrift og jeg har prøvestrikket den, den kan beskues på strikkekafeen i Klæbu i kveld, men for dere som ikke skal dit av en eller annen grunn er det jo trivelig å skryte litt her også!
Grønt dobbelt 3-tråds La cancha nederst, dobbelt 2-tråds av samme type, en tråd rødt og en tråd oransje.
Kan med trygghet si at tøtta gleder seg veldig på å få ta den i bruk, jeg håper nok på varmere vær slik at man ikke trenger alpakkatunika. Det var slett ikke så langt arbeid å strikke den. Til høsten skal jeg ha en selv!  _________________ Lalla
Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1764
|
Skrevet: 2007-04-26 12:07 Tittel: |
|
|
Kjempestilig, og nydelige farger !
Du er jammen meg flink Lalla!! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lisbeth Verandamesterkokk

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1296 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-04-26 12:39 Tittel: |
|
|
Kjempeflott tunika, Lalla. Vet om ei her i huset som sikkert kunne tenke seg en sånn en.  _________________ Lisbeth. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne Garndronning

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-04-26 14:51 Tittel: |
|
|
Helt nydelig! Og fargene var kjempeflotte! _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: Sør-Trøndelag
|
Skrevet: 2007-04-26 14:58 Tittel: |
|
|
Takker, var faktisk slett ikke sikker på de fargene, men det ble veldig bra. Brukeren er mørk og tåler absolutt den friske fargen, det er jo også et poeng! Jeg tenker allerede på hvilken farge jeg selv vil ha... Det blir vel noe rødt!  _________________ Lalla
Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2007-04-26 15:22 Tittel: |
|
|
Jeg er veldig fornøyd med strikkearbeidet, Lalla! Jeg gleder meg til å få se den "live" i kveld. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ã…lesund
|
Skrevet: 2007-04-26 19:38 Tittel: |
|
|
Den var veldig fin! Nå gleder jeg meg til å klore tak i en oppskrift, slik at jeg kan begynne å strikke til mine to små. _________________ Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|