| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: SĂžr-TrĂžndelag
|
Skrevet: 2007-08-17 22:30 Tittel: Mange ting skal toves "sammen" |
|
|
Sammen i vaskemaskinen, men ikke sammen-sammen! Har ei vinveske, en ny hank til ei booga-j-veske, tre par tÞfler i ulike stÞrrelser som skal i vaskemaskinen pÄ toving i morra tidlig. Spent bÄde pÄ resultatet av Ä tove sÄ mange ting sammen, og ettersom det er tÞfler i en stÞrrelse jeg har strikket fÞr og to stÞrrelser jeg ikke har prÞvd fÞr er det ganske spennende!
Men nÄ er jeg "utsolgt" for tovegarn i tykkelsen til Fritidsgarn/ Cortina, sÄ nÄ skal jeg over pÄ andre prosjekter! Enten sjal, lommetÞfler eller nissetÞfler! _________________ Lalla
Det er bedre Ä angre pÄ det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ă
lesund
|
Skrevet: 2007-08-18 22:36 Tittel: |
|
|
Milde himmel, du er produktiv!  _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: SĂžr-TrĂžndelag
|
Skrevet: 2007-08-21 19:51 Tittel: |
|
|
Gikk riktig sÄ greit Ä tove alt sammen, men jeg har valgt Ä spre bildene pÄ de sidene der "produktene" hÞrer heime; barnetÞfluser, vinvesker, tÞfluser og booga-j!  _________________ Lalla
Det er bedre Ä angre pÄ det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne Garndronning

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-08-21 20:58 Tittel: |
|
|
Driftig dame! Og god smak! _________________ Ikke si at det er umulig! |
|