| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Rigmor Kjenning

Ble Medlem: 23 Feb 2007 Innlegg: 66 Bosted: Østlandet
|
Skrevet: 2007-03-02 14:47 Tittel: Link til nye sokkeoppskrifter. |
|
|
Noen som strikker sokker her ?
Magknits har kommet med nye oppskrifter på noen søte sokker.Synes de lyseblå er flotte.
http://magknits.com/Mar07/patterns/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2007-03-02 15:06 Tittel: |
|
|
Ã… ja, de var fine! jepp:
Nei, jeg har faktisk aldri strikket sokker. Det burde jeg igrunnen begynne med, for det er jo både nyttig og kjapt.  _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: Sør-Trøndelag
|
Skrevet: 2007-03-02 20:20 Tittel: |
|
|
Kjempefine sokker! Jeg strikker av og til sokker, men synes tøfler er morsommere å strikke av en eller annen grunn. Så kanskje det dukker opp noen UFO-sokker på konkurransen her på verandaen!  _________________ Lalla
Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne Garndronning

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-03-02 20:21 Tittel: |
|
|
Kjempefine, ja.
Lalla, kanskje du får motivasjon til å gjøre ferdig noen Ufo-sokker. _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ã…lesund
|
Skrevet: 2007-03-03 08:51 Tittel: |
|
|
Jeg har tenkt på å begynne å strikke sokker, så jeg takker for linken. jepp: _________________ Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Rigmor Kjenning

Ble Medlem: 23 Feb 2007 Innlegg: 66 Bosted: Østlandet
|
Skrevet: 2007-03-03 11:42 Tittel: |
|
|
| Droopy skrev: | | Jeg har tenkt på å begynne å strikke sokker, så jeg takker for linken. jepp: |
Bare å si fra jeg...har mange linker hvis du strikker etter engelske oppskrifter. Garnstudio har jo også fått en del sokke oppskrifter også. |
|
| Til Toppen |
|
 |
|