| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: SĂžr-TrĂžndelag
|
Skrevet: 2007-03-24 22:29 Tittel: PÄskeluer |
|
|
Tenkte bare jeg skulle vise fram luene vi har hentet posten i dag, mamma har strikket til ongene:
Har vÊrt og kjÞpt garn til ei sÄnn til meg selv, sÄpass selvironi mÄ man ha, men i etterkant av innkjÞp av gult garn ble jeg i stuss om jeg burde strikke i hvitt garn, jeg er da mora til de to kyllingene mine!
Hva mener dere, kanskje at jeg slett ikke bĂžr opptre i slik lue, men hvis jeg fĂžrst gjĂžr det, hvit eller gul?  _________________ Lalla
Det er bedre Ä angre pÄ det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1764
|
Skrevet: 2007-03-24 22:36 Tittel: |
|
|
Gul!!
Fin gulfarge ! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: KlĂŠbu
|
Skrevet: 2007-03-24 23:18 Tittel: |
|
|
Herlig!
Skal du bruke lua sammen med ungene, synes jeg det hadde vÊrt herlig med hvit, men hvis du gÄr uten unger bÞr du ha gul. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

|
Skrevet: 2007-03-24 23:20 Tittel: |
|
|
| Vivan skrev: | Herlig!
Skal du bruke lua sammen med ungene, synes jeg det hadde vÊrt herlig med hvit, men hvis du gÄr uten unger bÞr du ha gul. |
Dvs at du bĂžr strikke deg to luer. En hvit og en gul! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne Garndronning

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-03-25 08:14 Tittel: |
|
|
Jeg stemmer for hvit. Og sÄ mÄ du jo strikke en til hanen . _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ă
lesund
|
Skrevet: 2007-03-25 09:11 Tittel: |
|
|
Nei, det mÄ vÊre to. BÄde hvit og gul. Nydelig lue! _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

|
Skrevet: 2007-03-25 11:24 Tittel: |
|
|
| Hanne skrev: | Jeg stemmer for hvit. Og sÄ mÄ du jo strikke en til hanen . |
Du kan jo spÞrre Mr. Darcy om han synes det er nÞdvendig at hanen fÄr egen lue, han ifÞrte seg datteren sin lue da vi ankom huset der i gÄr, sjelden har jeg hÞrt slike  _________________ Lalla
Det er bedre Ä angre pÄ det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

|
Skrevet: 2007-03-25 23:06 Tittel: |
|
|
| Lalla skrev: | | Hanne skrev: | Jeg stemmer for hvit. Og sÄ mÄ du jo strikke en til hanen . |
Du kan jo spÞrre Mr. Darcy om han synes det er nÞdvendig at hanen fÄr egen lue, han ifÞrte seg datteren sin lue da vi ankom huset der i gÄr, sjelden har jeg hÞrt slike  |
Tror Mr. Darcy gjerne ser Lallas mann i pÄskelue! En god latter forlenger livet ! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
monamor Kjenning

Ble Medlem: 14 Mar 2007 Innlegg: 83 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-03-26 21:30 Tittel: PÄskeluer |
|
|
Kjempefine luer...iallefall til barn...vi voksne vil nok bli sett etter om vi stiller opp med en slik en...skjĂžnner at latteren satt lĂžst  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

|
Skrevet: 2007-03-26 21:35 Tittel: |
|
|
Har akkurat lagt opp til lua mi, den blir sterkt sesongbetont! Palmehelga til 2. pÄskedag! Og ingen frigang ellers! Begynner med en gul i alle fall, sÄ fÄr vi se! Men for ongene er visst pÄsken i gang, de bruker dem allerede!  _________________ Lalla
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-03-26 21:36 Tittel: |
|
|
Her i huset brukes blÄnisseluene hele vinteren. De er veldig gode og varme, sÄ jeg skjÞnner ungene. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

|
Skrevet: 2007-03-26 21:41 Tittel: |
|
|
| Droopy skrev: | | Her i huset brukes blÄnisseluene hele vinteren. De er veldig gode og varme, sÄ jeg skjÞnner ungene. |
Akkurat samme teknikk og garn, og etter vÊrmeldinga Ä dÞmme kan de bli kjekke og ha i pÄsken, det er vel ikke lovende utsikter pÄ vÊrfronten! Og sÄ kan vi jo underholde andre store med underlige hodeplagg
Hadde ikke pinne nr 5,5, sÄ da ble det pinne nr 6. Jaja, neinei  _________________ Lalla
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-03-26 21:43 Tittel: |
|
|
Da syns jeg at du skal strikke lilla adventsluer ogsÄ, siden du nÄ er sÄ godt i gang. Jeg syns forÞvrig at pÄskeluene var skikkelig stilige, og det vil helt sikkert barna ogsÄ syns. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

|
Skrevet: 2007-04-18 13:55 Tittel: |
|
|
Kan jo bare rapportere om at jeg brukte lua noen dager i pÄsken, og ettersom det ikke gjÞr meg noe Ä fÄ oppmerksomhet var det hyggelig med mange tilbakemeldinger.
PÄ butikken fikk jeg forsÄvidt kommentaren etter pÄske da jeg kom i et sjal jeg hadde strikket selv, da var sjalet utgangspunktet; "Det sjalet var fint, men sÄ har ho jo sÄ fin pÄskelue ogsÄ da!"
Og naboen var helt sikker pÄ at han aldri kom til Ä fryse sÄ mye pÄ Þrene at han kom til Ä Þnske seg lua mi!  _________________ Lalla
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

|
Skrevet: 2007-04-18 14:08 Tittel: |
|
|
| Lalla skrev: | Og naboen var helt sikker pÄ at han aldri kom til Ä fryse sÄ mye pÄ Þrene at han kom til Ä Þnske seg lua mi!  |
 _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-04-18 18:40 Tittel: |
|
|
 _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|