| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2006-12-06 15:12 Tittel: "Bølger", sjal, lue og pulsvarmere |
|
|
Denne oppskriften har vært i salg en stund, men jeg har ikke presentert den på Verandaen før.
Jeg viser bare bildene. Hvis noen har lyst til å kjøpe oppskrift, koster det 30 kr for hele settet, og 20 kr for små ark med enkeltoppskrifter.
Bestilles på vivan@vivan.no
Julegavetips: Gi bort en liten oppskrift sammen med et garnnøste eller to! _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1764
|
Skrevet: 2006-12-06 15:28 Tittel: |
|
|
Har strikket sjal og pulsvarmere til meg selv !
Det ble kjempefint om jeg skal si det selv !
Trodde mønsteret var veldig vanskelig, men etter trengte jeg ikke se på mønsteret. _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

|
Skrevet: 2006-12-12 11:13 Tittel: |
|
|
Her er mitt resultat (strikket i dobbelt to-tråds alpakka):
Sjal
Pulsvarmere
Deilig og varmt ! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2006-12-15 22:54 Tittel: |
|
|
Det ble fint, Mrs. Darcy! Den rødfargen der er lekker! _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: Sør-Trøndelag
|
Skrevet: 2006-12-16 10:25 Tittel: SÃ¥ flotte sjal og pulsvarmere |
|
|
Hadde egentlig en plan om å strikke sjal på en snurr etter en Garnstudio-mønster jeg har funnet, men nå ble jeg veldig usikker, dette var lekkert! Og så regner vi jo med mange fine farger når Garndronninga vender tilbake med nytt lass!
 _________________ Lalla
Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

|
Skrevet: 2006-12-16 18:38 Tittel: Re: SÃ¥ flotte sjal og pulsvarmere |
|
|
| Lalla skrev: | Hadde egentlig en plan om å strikke sjal på en snurr etter en Garnstudio-mønster jeg har funnet, men nå ble jeg veldig usikker, dette var lekkert! Og så regner vi jo med mange fine farger når Garndronninga vender tilbake med nytt lass!
 |
Du kan jo strikke begge deler ! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|