| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ă
lesund
|
Skrevet: 2007-11-30 16:35 Tittel: Sofaopptelling |
|
|
Nei, jeg teller ikke sofaer. Jeg teller antall prosjekter som akkurat nÄ befinner seg i sofaen.
SÄnn er det:
- En kasse med perler og stasj fra Panduro
- En alpakka stallgenser som mangler hals og ermer
- En alpakka smÄttisgenser som mangler litt av et erme
- En tykk ullponcho som mangler knapper
- Et pÄbegynt babyteppe i dobbel baby-alpakka
- Alpakkagarn til en litt stÞrre smÄttisgenser
Jeg vedder nesekvisa mi pÄ at i lÞpet av kvelden har jeg begynt pÄ den litt stÞrre smÄttisgenseren uten Ä ha sluttfÞrt noen av de andre prosjektene. Da kan jeg strikke og se pÄ TV samtidig, nemlig.
Det er nÄ dere skal komme med noen velvalgte ord og en pekefinger! _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: KlĂŠbu
|
Skrevet: 2007-11-30 16:44 Tittel: |
|
|
Tror du bÞr strikke pÄ noe av det pÄbegynte. *pekefinger* TV'n kan du slÄ av, eller bare hÞre pÄ lyden. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-11-30 16:48 Tittel: |
|
|
Javel, sjef! Men om jeg gjÞr ferdig den minste smÄttisgenseren, da kan jeg vel begynne pÄ den litt stÞrre?  _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne Garndronning

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-11-30 17:46 Tittel: |
|
|
Det der hÞrtes litt kjent ut. Du fÄr tenke pÄ hvor fornÞyde smÄjentene blir nÄr de fÄr ferdige gensere . Og vi venter pÄ bilde(r). _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vera Verandaens fĂžrste gjest

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 3154 Bosted: Ăstlandet
|
Skrevet: 2007-11-30 18:27 Tittel: |
|
|
Du finner nok pÄ noe. Som sagt tidligere - vi kan jo ha en ny UFO-konkuranse.  _________________ Carpe
diem.______________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-11-30 19:24 Tittel: |
|
|
NĂ„ er det liksom meningen at dere skal vĂŠre vettuge, for ellers er det ikke noe morro for meg Ă„ trasse!
Jeg skal gjÞre ferdig Mini sin genser fÞrst, fÞr jeg begynner pÄ Ida sin. Babyteppet kommer til Ä ta laaang tid, men jeg har god tid ogsÄ. I morgen skal jeg kjÞpe knapper til ponchoen, sÄ da blir den ogsÄ ferdig. Stallgenseren fÄr vente. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vera Verandaens fĂžrste gjest

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 3154 Bosted: Ăstlandet
|
Skrevet: 2007-11-30 20:00 Tittel: |
|
|
| Droopy skrev: | NĂ„ er det liksom meningen at dere skal vĂŠre vettuge, for ellers er det ikke noe morro for meg Ă„ trasse!
Jeg skal gjÞre ferdig Mini sin genser fÞrst, fÞr jeg begynner pÄ Ida sin. Babyteppet kommer til Ä ta laaang tid, men jeg har god tid ogsÄ. I morgen skal jeg kjÞpe knapper til ponchoen, sÄ da blir den ogsÄ ferdig. Stallgenseren fÄr vente. |
Tenkte vel at du var flink nÄr det kom til stykket.  _________________ Carpe
diem.______________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-11-30 20:10 Tittel: |
|
|
Kun meget motvillig. Jeg innser at vi snart trenger hele sofaen. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-12-01 18:19 Tittel: |
|
|
Her er en poncho, ferdig med knapper og alltingen:
Den er strikket i dobbelt ullgarn, med dobbel perlestrikk og masse fletter og krummelurer pÄ. Inkaluen som hÞrer til, ligger trolig i skapet et sted.
Her er Minis alpakkagenser ogsÄ:
Det er dobbel tre-trÄds alpakka. Mini har den pÄ seg nÄ, og jeg tror ikke at jeg fÄr den igjen med det fÞrste. :nissefnis: Jeg skal etterhvert strikke en likedan til Midti, og begge skal fÄ luer til. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

|
Skrevet: 2007-12-01 18:58 Tittel: |
|
|
Bra, Droopy! NÄ har du virkelig fÄtt svingt deg! Ingen ufo'er pÄ deg, nei. :dansenisser: _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-12-01 19:19 Tittel: |
|
|
Nja... Der ligger nÄ litt fremdeles, men jeg har ikke tenkt Ä bry meg sÄ hardt om det. Jeg skal bare pakke dem pent bort og jobbe med Idas genser og babyteppet samtidig. Og innimellom, nÄr jeg blir lei strikkingen, skal jeg lage litt julegavesmykker.
Jeg hÞrer nok til dem som trenger Ä bytte mellom prosjekter for ikke Ä bli altfor lei. Av og til strikker og leser jeg samtidig. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne Garndronning

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-12-01 19:29 Tittel: |
|
|
Kjempeflott, Droopy! Ja, noen av oss mÄ holde pÄ med flere ting pÄ en gang. Det bare "er" slik. _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-12-02 10:18 Tittel: |
|
|
Enkelte mener at jeg er ustrukturert, men det blÄser jeg i. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

|
Skrevet: 2007-12-02 11:39 Tittel: |
|
|
Jeg er ogsÄ sÄnn. At jeg holder pÄ med flere ting. Bytter litt pÄ.
Og det gÄr bra sÄ lenge alle prosjektene fÄr en viss oppmerksomhet og framgang med jevne mellomrom. Problemet oppstÄr nÄr et prosjekt blir pakket bort (rydde liksom) og glemt for en lengre tid.
Men i dette tilfellet ser vi jo at du nettopp ble ferdig med et par ting. Fine var de og.  _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-12-02 16:10 Tittel: |
|
|
Tusen takk. Jeg har ikke begynt pÄ Ida sin genser enda, men jeg har tenkt Ä legge opp i dag. Babyteppet strikker jeg pÄ innimellom. Det er artig, men ser ut som en ansamling bobler og klumper akkurat nÄ. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Begonia Suppe sÄpe frelse

Ble Medlem: 22 Okt 2007 Innlegg: 656 Bosted: SĂžr-TrĂžndelag
|
Skrevet: 2007-12-02 16:33 Tittel: |
|
|
SÄ godt Ä hÞre at det er flere enn meg som holder pÄ med mange ting pÄ en gang. Jeg er helt hÄplÞs pÄ det omrÄdet. Akkurat nÄ er det vel et par sokker, en babyjakke, et heklet sjal, to broderte bilder, et skjerf og sikkert noe mer som er under produksjon... :rodmenisse:
Det er en av fordelene med at det nÊrmer seg jul. For da fÄr jeg faktisk fullfÞrt og montert mange prosjekter som skal vÊre julegaver... _________________ http://troenderfaar.blogspot.com/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

lesund
|
Skrevet: 2007-12-02 17:01 Tittel: |
|
|
Jeg skjÞnner at mange er flinke til Ä holde pÄ med alt mulig. Det er bra! Da fÞler jeg meg ikke sÄ ustrukturert og hÄplÞs lenger. :nissefnis: _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|